Saturday, October 22, 2016

9. õppepäev

Täna oli väga tihe päev, sest valmistusime homseks MI muuseumiks. Jäime kauemaks kui teised grupid, et töödega õigel ajal valmis jõuda. Pidime kujundama ruumi, koostama iga andelaadi jaoks oma õpikoja ja harjutused valmis tegema. Tööd oli palju, aga oleme homme valmis vastu võtma teisi kursuseid,  juhendajaid ja juhtkonda koos direktoriga.

Täna õhtul nägime ka esimest korda vihma, aga seda vaid hetkeks ja nüüd jälle ilus ilm.

Kõik teised kursused on huvitatud ja ootavad homset, et meie nn muuseumi külastada. Kõiki soovijaid me kahjuks ajalimiidi tõttu vastu võtta ei saa.

Täna on meil pubis nn lõpuõhtu, kuna homme õhtul mõned juba lahkuvad.

Friday, July 29, 2016

10. õppepäev

Uskumatu, ongi kursus läbi.

Täna sai teoks meie MI muuseum, mis oli ka tagasiside meie tööle. Kõik sujus hästi ja külastajad (teiste kursuste inimesed) olid väga rahul.
Töötasime Sheilaga kehalis- kinesteetilises ja üllatus oli suur, kui isegi suured mehed meie looma jooga poose kaasa tegid.
Lõpukonverentsil, mis toimus pärastlõunal, kiitis printsipal just erirti meie gruppi, mainides, et see iseloomustabki Pilgrimsi kõige enam.

Oma grupi lõpuringis oli emotsioone ja pisaraidki. Fakt on see,  et grupp on meil väga tugev. Väga palju häid sõpru üle kogu Euroopa.

Tunnistused käes, piletid ostetud, jäänud veel kohvrid pakkida ja siis lõpupiknikule, mis on kõikidele kursustele ühine.

Tänud Pilgrims, tänud Erasmus :)

Thursday, July 28, 2016

8. õppepäev

Hommikul rääkisime luuletuste kasutamisest tunnis. Lisaks erinevatele harjutustele, kirjutasime ka ise luuletuse õnnest. Lisan siia ka pildi oma luuletusest.

Pärastlõunal hakkasime valmistuma nn MI muuseumiks, mis leiab aset viimasel päeval. Kirjutasime kutsed teistele kursustele ja juhtkonnale. Seejärel valisime omale sobiva andelaadi ja hakkasime mõtlema harjutusi oma andelaadi kohta. Üldiseks teemaks valisime Loomad. Iga andelaad on muuseumis esindatud. Mina ja Sheila Hispaaniast valisime kehalis- kinesteetilise andelaadi. Võtame kasutusele joogapoosid.

Õhtul oli võimalus külastada Canteburi Talesi. Huvitav interaktiivne kogemus.

Tuesday, July 26, 2016

7. õppepäev

Eile hilisõhtune kursus naljadest polnud nii naljaks nagu lootsin. Tegu ikkagi "briti" naljadega.

Tänast hommikut alustasime soojendusega, nagu igal päeval. Tantsisime valssi ja pidime muusika lõppedes jõudma nn saarele.

Sellele järgnes vestlusharjutus oma eelistustest, kus pidime paaristööd tegema.

Huvitav oli harjutus "Human furniture" kus igaüks sai ühe mööblieseme kirjelduse ja selle asukoha ruumis. Seejärel pidime tegema grupitööd, et leida oma koht teiste esemete suhtes. See on väga hea harjutus nii mööbli, kohamäärsõnade kui grupi tugevdamkseks. Meil on üldse kogu aeg rõhk "group bondingul" ja see töötab ideaalselt, oleme tõeliselt lähedaseks ja kokkuhoidvaks saanud.

Täna oli pikemalt juttu ka portfooliode kasutamisest. Nagu juba kirjutasin, MI ei pea ainuõigeks öpilaste testimist paber-pliiats meetudil. Portfooliod on selles suunitluses  väga in.
-Portfooliosse kogub laps tööd, mis näitavad tema tugevusi ja andeid.
-Portfoolio abil võtab laps vastutuse oma tehtu ees
-Selle abil näeb laps oma arengut, vaadates tagsi minevikku ja tulevikku.
-Aitab õpetajal ja õpilasel luua dialoogi lapse huvide, õppimise ja personaalse arengu kohta jne jne

Osalesin õhtupoolikul Phil Dexteri loengul Understanding Englishness. The strange case of the EU referendum.
Väga hea huumorisoonega  Šotllane. Huvitav loeng oli tõesti.
Meil on igal päeval võimllik osaleda õhtul kl neljasel või kl kaheksasel lisaloengul. Neid viivad läbi erinevad ülikooli inimesed või siis külalisesinejad.
TIga päev on valida 8 erineva loengu vahel. Toimub eelregistreerimise alausele. Siis kui järjest kõigil ära käid, saab koju enne kl 10 (Eesti aja järgi kl 12)

Kuna meie majas on 2 hispaanlast, siis magama saame öösel, sest nemad hakkavad sageli õhutsööki tegema kl 10 õhtul, teised tavad ja kombed neil.
Elame kuuekesi ühes majas: 2 hispaanlast, 2 slovakki,  üks ungarlane ja mina.

Monday, July 25, 2016

6. õppepäev

Täna tegelesime erinevate võimalustega, kuidas kasutada MI-d häälduse praktiseerimiseks. Samuti koostasime rütmiharjutusi ja mängisime tripis traps trulli- seda muidugi eriti keerulisel moel. Saime tantsida ja laulda.
Rütmiharjutuste kasutamiseks MI- soovitan kasutada Carolyn Grahami raamatut "Jazz Chants"

3. põhivormi õppimiseks oli väga hea harjutus, kus kasutasime kehalis- liikumis andelaadi, koos liigutustega.

Üsna üheselt sai selgeks, et MI guru Gardeneri vaatevinklist peaks kasutama võimaliklu väha paber- pliiats hindamist ehk teste, hoopis olulisem on õpilaste vaatlemine tööprotsessis ja igasugune lindistamine (videod), portfooliod jne.

Õnnetuks teeb see, et olen kursusel ainuke, kes peab blogi pidama ja europss mobilitit täitma. Kaaslased on praegu õhtusel kursusel Shakespeari kohta, mina trükin. Europassi peab meie kursusel täitma ainult 2 inimestja mingit ühist täitmist ei tule. Õpetajal pole isegi aega sellega tegeleda.

Kella 8-le lisakursusele tahan jõuda, sest see on naljade kasutamise kohta tunnis.

Sunday, July 24, 2016

Nädalavahetus

Uskumatult kiiresti lendab aeg siin. Täna kohtusin oma sõprade Eve ja Billyga, kes elavad Rainhamis. Billy võttis mind hommikul peale ja sõitsime Whitstable austri festivalile. Maitsesin elus esimest korda austreid- siin on värskeimad austrid kogu Suurbritannias. Festival kestab 21.- 30 juulini. Muljetavaldavad on kõik need mereannid, mida siin müüakse. Samuti müüakse igasugust muud käsitööd.
Lisaks tõstavad tuju erinevad rongkäigud, bändid ja tänavamuusikud. Lahked inimesed ja päikeseline rannailm. Hetkel oli mõõn ja meri kaugel, ning paadid kuival.
Täna pean tegelema veel kodulugemisega.

Friday, July 22, 2016

5.õppepäev

Kasutan ära hetke kirjutamiseks enne linna suundumist. Täna õhtul on plaanis osa võtta jalutuskäigust Canterburis, mille nimeks Chost stories, mille käigus külastatakse nn koledaid kohti ja räägitakse Canterbury lugusid.

Õppepäev läks täna kiiresti- improviseerisime laulude, muusika, pillidega. Kirjutasime luuletusi ja tegime "dictoglossi"

Uurisime, kuidas kasutada tunnis kunsti- Vincenti maalid, Mozarti ja Beethooveni muusika jne.

Uurisime, kuidas muuta tavalisi õpikuharjutusi MI harjutusteks.

Õpilaste jaoks pole oluline sinu teadmiste hulk, vaid see, kui palju sa hoolid.

Nägalavahetuseks anti koduseks tööks lugemist.